Friday, May 22, 2009

Monavie (B. Malaysia)



Mona.Vie















Jus MONA·VIE
Terdiri dari gabungan buah acai berry yang hanya terdapat di hutan Amazon serta gabungan ekstraks 18 buah pati buah-buahan terbaik dunia dengan kandungan bermutu vitamin, pyhtonutrients, dietary fiber, trace minerals, complex carbohidrat, amino acid, protein dan omega 3,6,9.


Apakah itu MonaVie?
Monavie merupakan satu gabungan buah acai berry yang hanya terdapat di hutan Amazon serta gabungan 18 jenis buah-buahan terpilih dan terbaik dunia untuk membekalkan daya tenaga paling optimum untuk badan kita.

Kandungannya telah disahkan oleh pakar-pakar antarabangsa mempunyai unsur-unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh meransangkan penyembuhan luar biasa serta menyediakan pertahanan badan daripada pelbagai jenis penyakit. Buah acai berry sendiri terdiri daripada kandungan-kandungan protein, lemak, fiber, vitamin, mineral-mineral dan garam-galian unik dan berkualiti untuk pemulihan SEMULAJADI daripada pelbagai penyakit.


Ibu pejabat serta kilang pemprosesan di Utah Amerika Syarikat,.

Monavie diproses mengikut sistem piawaian GMP yang mementingkan kebersihan, ketulenan serta kepakaran teknologi. Monavie baru diperkenalkan pada 2005 di Amerika Syarikat tetapi telah berkembang dan mendapat pengiktirafan dengan begitu pesat dan pantas di Amerika Syarikat dan Eropah.


Mengapa kita memerlukan MonaVie?

Badan kita setiap hari terdedah kepada pencemaran udara dan makanan. Setiap kali itulah bahan- bahan pencemaran ini akan terkumpul dalam badan kita sedikit demi sedikit, dan membentuk radikal-radikal bebas yang membentuk pelbagai penyakit dalam badan kita.
MonaVie merupakan makanan tambahan yang menghasilkan unsur-unsur anti-oksida yang tinggi yang berupaya melawan, mengurang dan menyahkan radikal-radikal bebas dalam badan kita. Di samping itu, ia membekalkan nutrient-nutrient yang tinggi dan berkualiti yang tidak terdapat dalam makanan tambahan yang lain, untuk memberi dan membekalkan tenaga yang optimun untuk badan kita.


Khasiat MonaVie

Khasiatnya telah diperakui oleh ramai pakar-pakar pemakanan terkenal dunia serta mendapat liputan-liputan yang meluas terutamanya di Amerika Syarikat dan Eropah. Kesan-kesan pemulihan semulajadinya telah banyak terbukti dan diperkatakan melalui testimoni-testimoni seluruh dunia dan kini MonaVie mula bertapak di pasaran Asia untuk kita berkongsi bersama akan khasiat dan kehebatannya. Kajian menunjukkan ramai orang yang mengamalkan jus herba atau makanan tambahan yang lain akan bertukar dan beralih arah kepada jus MonaVie setelah mula meminumnya. ANDA BILA LAGI!


Adakah anda mengalami gejala penyakit berikut?
Kencing Manis
Darah Tinggi
Kolestrol Tinggi
Sakit Jantung
Kanser
Gastrik
Sakit Belakang
Masalah Urat Saraf
Sakit Sendi
Penyakit Kulit
Letih Lesu
Strok/ Lumpuh
Resdung
Asthma
Buasir
Buah Pinggang
Jangkitan Faraj
Sembelit
Otot Kejang
Awet Muda

Jika ada, Jus Monavie lah jawapannya. Anda pasti berpuashati dengannya. Di samping daya penyembuhannya yang luar biasa, Monavie juga meningkatkan ketegangan kulit serta melicinkan permukaan kulit muka kita. Yang pastinya, kita akan sentiasa kelihatan muda dan ceria.

Peluang Menjadi Jutawan bersama MonaVie

Peluang Menjadi Jutawan bersama MonaVie. Orang yang Terawal dan Perintis Memperkenalkan Jus MonaVie di Malaysia.

Pelbagai bonus dan ganjaran yang sungguh lumayan menanti anda. Rebutlah peluang untuk menjadi perintis serta stokis yang terawal. MonaVie diperakui banyak pakar antarabangsa sebagai produk ajaib abad ini.

Dengan produk yang amat bermutu serta sistem multi-level dan networking yang memberikan pulangan serta bonus yang sungguh lumayan. Jangan lepaskan peluang ini. Layari http://www.monavie.com/ or hubungi Mr Wei 0198363653- kuching, Sarawak

No comments: